Wednesday, April 18, 2012

Şölə - Sən,Rəssam [klip,mp3,mahnı sözləri]

© 2012 - Produced by Temp Production
Janr: RnB
Söz və Musiqi: Mr.Baba
Rejissor: Mr.Baba
Operator: Yunis Aliyev
Montaj rejissoru: A.Alex
Stilist: Suli
Klip fevral ayının əvvəllərində təqdim olunub.


Official Klip



MP3 Dinlə və Endir



Mahnı Sözləri:



Bax insanlar necə də xoşbəxt,sevgililər 
Amma mən tək, 
Sən rəssam, məni ürəyinə yazmadın
Ağ kağıza şəklimi çək
Altına yaz,tənha ürək
Bəlkə burdasan,səni görmürəm
Gözümə hər yer,qapqaranlıq
Mənə sən toxun, de ki sevirəm


Nəqarət


Yoox ola bilməz, mənim xəyallarım
Məni aldadır,inamım itib
Yox ola bilməz, mənim zəif düşüncələrim
Mənə aldada, bilirəm,mənimləsən


Gözü kor etdin, Sən tez getdin
Mən sevdim,sən bilmədin
Səni axtarıb,səni gözlədim
Mən silmədim,sən çəkmədin
Mənə yaşatdın,təklik nədir
Bəlkə burdasan,səni görmürəm
Məni hiss elə bil,sevgi nədir
Bil ki, sevirəm


Nəqarət


Yoox ola bilməz, mənim xəyallarım
Məni aldadır,inamım itib
Yox ola bilməz, mənim zəif düşüncələrim
Mənə aldada, bilirəm,mənimləsən


Sən rəssam,çək ,necə payız gəlir
Sən rəssam,çək, necə yarpaq saralır
Sən rəssam,çək, necə günəş çıxır
Sən rəssam,çək, necə qəlbim ağlayır




0 коммент.:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More